05-03-17

Wintersport Kirchberg

Gisteren zijn we weer terug gekomen van een fantastische week in de sneeuw! De hardloopschoenen heb ik deze keer thuis gelaten! Als ik op wintersport ga, dan steek ik ook al mijn energie in het skiën en heb ik ook echt geen zin om daarnaast nog hard te gaan lopen! Met andere vakanties gaan ze wel altijd mee.

We zijn vanwege de voorspelde drukte, vrijdag avond rond de klok van 12 naar Oostenrijk vertrokken. Onderweg kwamen we al veel auto's tegen met Nederlandse kenteken platen. Als een lang lint reden we vanuit Nederland de grens via Bocholt over naar Duitsland. Het was druk op de weg, maar de ergste drukte moest nog komen! We konen wel aardig doorrijden. Bij de tanksstations aan de snelweg stonden ze op een gegeven moment rijen dik te wachten.

Wij reden door om vervolgens te tanken bij een tankstation die niet direct aan de snelweg lag. Je moest er heel even vanaf, maar daar was het rustig en konen we na het tanken in een keer doorrijden naar Oostenrijk. Bij de grens in tegenovergestelde richting, stond het al helemaal vast met terug kerende vakantiegangers. Het was toen al 8:00 uur. En wij moesten zelf nog maar een uurtje rijen om onze vakantie bestemming te bereiken!

Ons hotel, Alpenresidenz Adler in Kirchberg.

Rond 9:00 uur bereikten we ons hotel in Kirchberg. Natuurlijk was onze kamer nog niet gereed. Daarom besloten we nog maar Kirchberg in te gaan om iets te gaan eten en onze ski's te gaan huren! We gingen eerst naar een konditorei om een lekkere Kuche te gaan eten en een kopje koffie te gaan drinken! En was zagen we daar? Rob Geus van de Smaakpolitie had daar ook een bezoekje gebracht! En het was gelukkig OK! We konen daar met een gerust hart wat gaan eten.

Goedgekeurd door de "Smaakpolitie"

Nadat we wat hadden gegeten en gedronken gingen we de ski's huren. Dat ging ook super snel. In de winkel kon je via een computerscherm je gegevens invullen. Lengte, gewicht, of je een ervaren skiër was of beginner. En zo konen ze dan passende schoenen en ski's voor je pakken. Er kwam een sticker met je naam op de ski's zodat te op de piste ook je ski's terug kon vinden. Dat was dan geregeld, en ook gingen we onze skipassen alvast regelen bij de liften. We mochten ook al vanaf 15:00 uur naar boven met de kabelbaan, terwijl de skipas vanaf zaterdag officieel in zo gaan! Dat deden we dan ook om even op de piste te kunnen kijken. Wat zag het er allemaal super uit! We hadden echt zin om de volgende dag te gaan skiën!

Onze dochter ging zondag op les. Vorig jaar had ze al een hele week les gehad in Tsjechië. Een veel kleiner gebied dan in Kirchberg. Daar had ze wel de beginselen geleerd dus kon ze nu in een hoger groepje. Eerst moest ze voor skiën, dat ging hartstikke goed. En toen werd ze ingedeeld in een groepje met kinderen van ongeveer dezelfde  leeftijd en ervaring. De lessen begonnen om 9:30 en om 15:00 uur afgelopen. Tussen de middag bleef zij bij haar skiklasje.

Kirsten in actie tijdens de slalom wedstrijd.

Dus wij konen dan samen gaan skiën. Het gebied was dan ook zeer uitgebreid. Ruim 170 kilometer pistes! Met lange afdalingen! Heel wat anders dan in Tsjechië! Voor de gevorderde skiër kom je daar wel beter aan je trekken! De sneeuw condities waren zeer goed. Vooral in de ochtend. Want we hadden 1 dag dat het boven de 15 graden kwam! Dus werd de sneeuw erg papperig. Zo hadden we een dag dat het heel erg mistig was en je haast geen hand voor ogen zag. Regen en sneeuw! Deze week hebben we dus alle weersomstandigheden gehad! Maar gelukkig hebben we alle dagen kunnen skiën! En een groot deel van het gebied kunnen zien! Ondanks de drukte, had je genoeg ruimte om te skiën. Soms was het wel even druk bij de liften, maar als je eenmaal op de piste zat had je er geen last van!

We kunnen weer terug kijken op een prachtige week. Het hotel was prima waar we zaten, de mensen vriendelijk. Kirchberg is wel heel erg op e Nederlanders gericht. Op de piste hoorde je dan bij de bars Nederlands talige muziek. En traden er regelmatig daar Nederlandse artiesten op! Het was alleen top drukte doorat vele landen vakantie hadden. Daarom zijn we zaterdag ochtend ook weer vroeg in de ochtend terug naar Nederland gereden. Om 1 uur 30 reden we weg uit Kirchberg en om 9:30 waren we weer thuis! En als we later waren weggegaan hadden we uren in de file gestaan!

We kunnen weer nagenieten van de vele foto's die we hebben gemaakt. En vanaf volgende week zal ik weer mijn schema hervatten voor de Rotterdam marathon.

12:05 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

12-10-10

De 20 km van Parijs

Op vrijdag 8 oktober ben ik samen met mijn atletiek vereneging een weekend naar Parijs geweest. We gingen op zondag 10 oktober deelnemen aan de 20 kilometer van Parijs. In de bus zaten niet alleen hardlopers van de Atletiek vereneging Haaksbergen. Maar ook lopers die uit de omgeving kwamen en supporters. We waren met 56 personen waarvan er zo'n 35 mensen op zondag gingen lopen. De rest van de tijd hadden we gelegenheid om de stad Parijs te bekijken.

Vrijdag 08-10 Om 7:00 uur verzamelde alle Parijs gangers bij het clubhuis van de atletiek vereneging Haaksbergen. En na een kop koffie vertrok de bus naar Parijs. Iedereen had er erg veel zin in. De reis verliep voorspoedig. Om ca 16:00 uur kwamen we dan aan in Parijs. We gingen eerst naar de sportbeurs bij de IJffeltoren om onze startnummers op te halen. tenminste wij gingen daar even rondkijken en de trainer haalde alle startnummers van de deelnemede lopers op. De sportbeurs stelde eigenlijk weinig voor. We waren daar weer snel uitgekeken.

Dus gingen we op zoek naar een terrasje. Het was aardig warm dus we hadden wel dorst gekregen. Terrasjes genoeg. Alleen betaalde je voor een colaatje 5 Euro. Om 17:30 ging iedereen weer terug naar de bus om naar het hotel te gaan. We zaten in een Ibis hotel. Het was een keurig hotel. Alleen het uitzicht was wat minder. Maar we kwamen daar toch alleen maar om te slapen.

Nadat we de spullen in het hotel hadden neer gezet zijn we weer vrij snel daar weggegaan voor een bustour door de stad. We zijn naar Montparnasse gegaan om gezellig met de gehele groep daar te gaan eten. De reisleiding had daar een gezellig restaurant geresserveerd waar je lekker kon eten voor weinig! We zijn tenslotte Hollanders die op de centjes letten! We zouden ook nog naar de 210 meter hoge Tour Montparnasse gaan. Maar daar was helaas geen tijd meer voor. Na het eten zijn we weer terug naar het hotel gegaan waar we nog een drankje dronken voordat we naar bed zouden gaan. Om 23:30 lag ik in bed.

Zaterdag 09-10 Om 7:00 kon je als je zin had deelnemen aan een training. Alvast de spieren losmaken voor de loop van zondag. Er verzamelde zich heel wat lopers in de vroege morgen voor de training. Het was ook niet koud om te lopen. P09-10-10_07.01.JPG

Onderweg tijdens de training had ik nog wat foto's gemaakt. Om 8:00 uur waren we weer terug in het hotel om te gaan douchen en te ontbijten. En om 9:30 vertrok te bus weer voor een 2 1/2 uur stadstour langs de diverse bezienswaardigheden, zoals de Eiffeltoren, Sacre Coer, Place de La Concorde, Champs Elysee, La Grande Arche en nog veel meer. Daarna werden we rond 12:00 uur afgezet bij de Opera. Ik ben met een aantal mensen eerst naar een groot warenhuis geweest, Lafayette. We zijn daar naar de hoogste etage gegaan waarvan je vanaf het dak een prachtig uitzicht had.P09-10-10_12.46.JPGP09-10-10_13.08.JPGP09-10-10_13.08[01].JPGP09-10-10_13.09.JPG

Daarna zijn we een stuk gaan wandelen en hebben we naar dure etalages en hotels gekeken. Ook kwam ik langs een hotel waar ik ooit met school een rondleiding had gekregen. De goedkoopste kamer kostte toen zo'n 1000 gulden per nacht en dat was ongeveer 20 jaar geleden. Nu betaal je er 550 Euro per nacht voor. En de duurste kamer is daar 2100 Euro per nacht. Maar dan krijg je wel een appartement. Na een stuk gelopen te hebben en foto's te hebben gemaakt zijn we naar een park gegaan en hebben daar lekker bij een grote vijver in de zon gezeten. We hadden ons ook opgegeven voor een boottocht maar dat was pas om 19:00 uur. We zijn daarvoor eerst nog wat gaan eten en toen de boottocht.

Lekker relaxen in Terrasse des Feuilants.

Ook de boottocht was de moeite waard. De Eijffeltoren was s'avonds helemaal verlicht. En om 20:00 uur kwamen er ook nog allemaal kleine knipperende lampjes op de Eiffeltoren waat ook weer voor een heel mooi plaatje zorgde. Na de boottocht gingen we weer terug naar het hotel. Waar we nog even wat gingen drinken en rond 23:00 uur lag ik in bed.Goed uitrustten want morgen was de wedstrijd!

14:47 Gepost door C.Slingerland in hardlopen, Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (2) | Tags: voer sleutelwoorden in |  Facebook |

22-08-10

Vakantie bijna voorbij!

Onze vakantie is weer bijna voorbij! Mijn vriend mag morgen ( maandag) weer aan het werk en ik dinsdag.        3 weken vakantie zijn zo weer voorbij! In de eerste week van onze vakantie hadden we loge's en vrijdag 6 augustus zijn we met onze dochter, die nu bijna 2 jaar is,  naar Frankrijk geweest. We zijn gaan kamperen op een kamping, Le Bois de reveuge in het kleine plaatsje Huanne-Montmartin in de streek Doubs. De kamping was aangelegd op een heuvelachtig landschap. Dan was er ook in die streek weinig weinig vlakke stukken. In ieder geval een prachtige omgeving. Mijn vriend had zijn racefiets meegenomen en ik mijn gewone fiets. Ik ben precies 1 x wezen fietsen. Dat viel niet mee met een kleine van bijna 11 kg voorop over de heuvels!

Camping Le Bois de Reveuge

De omgeving van Huanne-Montmartin is prachtig. Alleen was er voor onze dochter weing te doen. Er waren op de camping wel wat speelplaatsjes. Maar dat was voor oudere kinderen en wat ze voor kleine kinderen hadden was stuk. Ook was er een animatieteam op de kamping. Maar daar had zij ook niets aan. Dat was meer voor kinderen vanaf 4-5 jaar. Het zwembad was ook te koud voor die kleine van ons. Er was een klein peuterbadje zonder een glijbaan of iets anders waar ze mee kon spelen. En voor de glijbaan in het grote zwembad was ze te klein. De caravan waarin we zaten was prima. Alleen we stonden bovenop een heuvel en konden zo bij de buren naar binnen kijken! Zo dicht stond alles op elkaar gezet. Telkens de heuvel op en af lopen met een klein kind is ook niet handig. We hadden door de bomen ook bijna geen zon op ons kleine terras. Als we in het zonnetje wilden zitten moetsen we naar het vis meertje lopen.

Het vis meertje/ kano vijver bij de kamping

De omgeving van Huanne-Montmartin was prachtig!

Tijdens deze vakantie heb ik natuurlijk ook niet stil gezeten! Ik had de hardloop spullen meegenomen en ben een aantal keer wezen hardlopen. Dat viel niet mee moet ik zeggen! Geen meter was het daar vlak. Ik liep 8 kilometer in 45 minuten of nog langzamer. Maar ik kon zo wel van de prachtige omgeving genieten. Zo ben ik nog naar een kasteel gelopen wat 1 1/2 km buiten Huanne-Montmartin lag. Maar omdat het op een steile heuvel lag, leek het veel verder te zijn. Mijn heuveltraining heb ik daar wel gehad! Toen ik weer terug in Nederland was ging ik weer als een speer!

Het kasteel waar ik naar toe gelopen ben.

We hebben bijna de hele week redelijk mooi weer gehad. We zouden maandag 16 augustus weer thuis komen. Maar omdat het zaterdagnacht op zondag flink regende, zijn we een dag eerder naar huis gegaan. Meerdere mensen dachten er schijnbaar zo over want we stonden op weg naar huis een aantal keer in de file. door het slechte weer waren er ongelukken gebeurd op de weg. Gelukkig zijn wij zonder problemen over gekomen.

We hebben er nog een aantal dagen zeeland aan vast geplakt. Woensdag tot zaterdag zijn we in Arnemuiden bij mijn ouders op visite geweest waar we gelukkig nog mooi weer hebben gehad. En nu kunnen we maandag en dinsdag weer met frisse moed aan de slag!

21:05 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |

18-08-09

Vakantie Zeeland

Maandag middag zijn we terug gekoen van een fantastich weekje Zeeland! We hebben een active vakantie daar gehad! Dinsadg ruim 120 km gefietst in Zeeuws Vlaanderen. Woensdag kon ik in Veere meedoen met een trimloop over 11 kilometer. In 2005 had ik toen ook daaraan meegedaan. 4 ronden door het centrum van Veere. Het was geen wedstrijd maar toch wil je een mooie tijd neerzetten! Ik zag weer vele bekenden. Daarom is het altijd leuk om eens een loopje in Zeeland te doen.

Mini Europa

Donderdag zijn we een dag naar Brussel geweest. Eerst een bezoek gebracht aan mini Europa, dat is bij het Atomium. Mini Europa was wel een beetje vergaande glorie! Sommige gebouwen vertoonde wat gebreken en het zag er allemaal een beetje oud uit! En je was er eigenlijk ook zo doorheen gelopen. Daarna zijn we in het Atomium gegaan. Deze was in 2003 na 50 jaar helemaal gerestaureerd. Ooit ben ik er als kind ook eens geweest. Maar daar kan ik weinig van herinneren. Het uitzicht in de hoogste bol was erg mooi. En tenslotte zijn we naar het centrum van Brussel gegaan en hebben een wandeling in de drukke binnenstad gemaakt. En een bezoek gebracht aan het Koniklijk paleis. Deze was geopend voor publiek. Brussel is een gezellige stad met vele eettendjes en exclusieve winkelstraten. Hier en daar een achterstallig onderhouden pand. Maar zeker de moeite waard om een bezoek aan deze stad te maken.

Het Atomium

Bij Manneke Pis.

Vrijdag stond er voor mij een duurloop van 1:30 op het programma. Onderweg kwam ik nog een bekende uit Arnemuiden tegen die ook bezig was met zijn training voor de Kustmarathon op 3 oktober. Ik heb met hem nog een eind samen gelopen. Hij trainde zo'n 100 tot 120 km in de week. Nou, daar kom ik lange na niet aan! op de fiets met gemak maar lopend niet! Dat betekend dat ik nog heel wat kilometers moet gaan maken! Het is zo weer 3 oktober! Voor mijn gevoel zit ik lekker op schema. Ik moet nog wel wat meer langere duurlopen doen. Maar ook dat gaat wel lukken!

Zaterdag zijn we naar de Mosseldag in Yerseke geweest. Ik heb bijna de helft van mijn leven in Zeeland gewoond, maar nooit een bezoek aan de Mosseldag in Yerseke gebracht. Zelfs mijn ouders, die bijna hun hele leven daar wonen zijn er nooit eerder geweest! Er was daar een braderie waar je vollop diverse soorten vissnacks kon kopen. En vele andere waren zoals speelgoed, kleding, boeken ect. Het was wel heel erg warm om te lopen. Er kwamen ook vele bezoekers op af. Ook kon je een stukje meevaren op een mosselkotter. Maar met een kleine in een kinderwagen vonden we dat niet erg handig. En bovendien die boten zaten afgeladen vol met mensen. We hebben ook nog een heerlijk kibbelingetje gegeten. Dat hoort er natuurlijk ook bij! Het was leuk om het een keer te zien maar we zouden er niet ieder jaar heen gaan! Veels te druk en te warm!

Mosseldag in Yerseke

Zondag hebben Harrie en ik nog een mooie fietstocht gemaakt. We zijn via de sluizen in Veere naar Vrouwenpolder gereden en vervolgens over de Stormvloedkering naar Zierikzee. Daar een terrasje gepikt en daarna weer via de Zeelandbrug naar Arnemuiden gereden. We hadden bijna 80 kilometer op de teller staan. Gisteren, maandag 17 augustus zijn we weer naar huis gegaan. Deze week staan er ook weer sportiviteiten op het programma. Ik doe mee met de Twentse Triathlon tour. Dat is een circuit die uit 4 afzonderlijke wedstrijden bestaan. Gisteren was er de tijdrit over 8,3 km. Ik merkte wel dat ik de dag ervoor ook al had gefietst. Het eerste gedeelte ging wel goed omdat ik de wind in de rug had. Maar het laatste stuk ging vals plat omhoog met de wind tegen. Er dedn veel sterke dames mee waaronder 2 voudig wereld kampioene tijdrijden, Janny Kleinjan. Daar kon geen andere dame tegenop! Zij reed dik 40 km/u gemiddeld! Ik ben uiteindelijk 6e dame geworden. En sta nu 3e in het klassement voor de Twentse triathlontour. Maar na vanavond kan dat al weer veranderen! Er staat een Aquathlon op het programma, 500 m zwemmen, 3 km lopen, en tenslotte weer 250 m zwemmen. En aangezien ik niet zo'n goede zwemmer ben, ben ik bang dat ik na vanavond wel een mijn 3e plek kan kwijtraken! Ik ga er in ieder geval weer voor! 2 jaar terug had ik de gehele tour gewonnen en was ik ook gestart met een 3e plek op het eerste onderdeel.

Voorbereiding voor de tijdrit van aankomende maandag! Met op de achtergrond Neeltje Jans.

16:26 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

12-08-09

Mooie fietstocht naar Knokke

Gisteren zijn we vanuit Arnemuiden richting Vlissingen gereden met de racefiets. het was prachtig weer om te fietsen. In Vlissingen hebben we de veerboot naar Breskens gepakt. voor mij was dat al weer lang gelden dat ik die overtocht heb gemaakt. harrie was zelf nog nooit met de veerboor naar Breskens geweest. Lang gelden, zeker wel zo'n 18 jaar terug heb ik stage gelopen in Oostburg. Toen moest ik degelijks met de veerboor over. Toen bestond de tunnel ook nog niet en gingen er nog auto's mee op de veerboot. Maar nu kun je alleen als voetganger of fietser mee met de boot. De boten zijn wel een stuk sneller daardoor geworden.

aan de overkant aangekomen zijn we via de kust naar Knokke gefietst. het was een prachtige tocht langs de zee. We konden mooi Vlissingen zien liggen. In een mum van tijd rijd je zo naar Belgie. De gehele weg hadden we de wind in d erug. We dachten dat we op de terugweg de wind tegen zouden hebben. In Knokke aangekomen hebben we eerst op een terrasje wat gegeten en gedronken, daarna zijn we de hele boulevard afgerden. Je kon daar verschillende fietsen huren. Het was daarom ook erg druk daar. We hebben kunnen genieten van de lange boulevard met terrassen en dure winkels. Al snel hadden we 50 kilometer op de teller staan en besloten weer terug te gaan naar de boot in Breskens. Onderweg nog mooie plaatjes gemaakt.

Op de boulevard in Knokke.

Terug richting Breskens

In Vlissingen aangekoen, wilden we nog ergens gaan eten. Eerst in Vlissingen zelf. maar we besloten door te fietsen naar Domburg. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Restaurant dijpaveljoen De Westkaap in Westkappele. Daar hadden we eerder gezeten tijdens de Zeeland marathon afgelopen oktober. Alleen het weer was toen erg slecht. En als je in Zeeland bent, dan moet je vis eten! We hebben daar lekker vis gegeten. daarna zijn we weer richting huis gefietst. We hadden uiteindelijk 123 kilometer op de teller staan. het was weer een geslaagde dag.

11:40 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

10-08-09

Lekker vakantie!

Eindelijk lekker vakantie! Ik was er dan ook echt aan toe. Op het werk waren er al een aantal collega's met vakantie en er waren mensen ziek waardoor het overgebleven personeel het extra druk kreeg. We hadden dan wel inval, toch was het erg druk. Daarom ben ik nu blij dat ik even 2 weken niet aan mijn werk hoef te denken!

Afgelopen vrijdag heb ik voor het laatst gewerk en hoef de 23 ste pas weer te beginnen. zaterdag zijn we naar Zeeland gegaan en daar zijn we van plan om een week te verblijven bij mijn ouders die op Arnemuiden wonen. Dit jaar dus geen verre bestemming! Zeker nu Kirsten nog zo klein is, is er niets aan om een verre vliegreis te gaan maken.

harrie en ik hebben de racefietsen meegenomen. Mijn moeder wil voor Kirsten zorgen als wij een keer een lange fietstocht willen maken. De loopschoenen zijn ook weer mee omdat ik me moet voorbereiden voor de Kustmarathon die over 2 maanden al weer is. Zondag heb ik een duurloop van bijna 15 kilometer gemaakt. Langs het Veerse meer. Heerlijk om daar te lopen! Zoveel water hebben wij in Overijssel ook niet in de buurt!

Verder zijn we nog van plan om naar Zeeuws Vlaanderen te gaan om daar te gaan fietsen. We steken eerst over met de veerboot in Vlissingen. En dan zo via de kust naar Knokke te fietsen. Walcheren hebben we nu wel weer een keer gezien! En verder ben ik nog van plan om aankomende woensdag mee te doen met een trimloop in Veere over 11 km. Deze loop wordt door de atletiekvereneging Dynamica georganiseerd. Naast het sporten gaan we nog een dag naar Brussel. En zo is de week weer snel voorbij!

In mijn 2 e week ga ik meedoen met de Twentse Triathlon tour. Alleen vinden die wedstrijden in de avond uren plaats. Het is altijd leuk om daaraan mee te doen. En vooral ook gezellig. Want 4 avonden strijd je voor het puntenklassement en het kan iedere dag veranderen in de tussenstanden.

14:08 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

15-04-09

Paasweekend in Zeeland

Pasen is inmiddels weer een aantal dagen voorbij en zijn we weer aan het werk. Afgelopen weekend zijn wij, Carina,Harrie en Kirsten naar zeeland geweest op familiebezoek. Het was dan voor Kirsten de eerste keer dat ze naar opa en oma naar Zeeland is geweest. 3 uur rijden en dan zijn we daar! Niet even om de hoek, dus vandaar dat we een heel weekend zijn geweest. Gelukkig sliep Kirsten de gehele autorit dus we hadden geen kind aan haar!

Kirstenin wagen12-04-09_17.00.JPG

Harrie en ik hadden zin om het weekend ook te gaan fietsen. Mijn ouders hadden aangboden om op Kirsten te willen passen zodat wij lekker samen konden gaan fietsen. Zo hadden we een mooie route uitgekozen van bijna 70 km! We hadden eerst de wind in de rug. Dat fietste wel lekker. Maar op de terugweg hadden we flink de wind tegen en dat viel toch wel even tegen. Ook kwam ik er achter dat er een aantal nieuwe wegen bij waren gekomen op het eiland Walcheren want we reden op een gegeven moment op een compleet nieuwe weg voor mij. Ik heb zelf mijn hele jeugd in Zeeland gewoond en ken daar nog steeds aardig de weg. Maar zo nu en dan worden er nog wel eens nieuwe routes aangelegd.

Het hele weekend was het ook prachtig weer en hebben lekker genoten. Ook heb ik nog een keer hardgelopen. Mijn volgende wedstrijd loop ik zondag 25 april in Enschede. Vandaag kreeg ik het startnummer thuis gestuurd. Ik ga dan lopen voor Pink Ribbon, samen met nog een grote groep lopers zullen we dan in ons rose hardloopshirt lopen. Inmiddels zijn er al over de 100 stuks van verkocht. Ook hebben een aantal kennissen en vrienden mij gesponsord en dat gaat naar 'Lopen voor Pink Ribbon'

Fietsen in Zeeland.

16:28 Gepost door C.Slingerland in Vakantie/reizen | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |