05-07-12

Triathlon Holten, deze keer ben ik er klaar voor!

Aankomende zaterdag ga ik voor de 3e keer deelnemen aan de OD afstand in Holten. Verleden jaar had ik me er ook voor ingeschreven. Maar uiteindelijk afgemeld omdat ik te weinig had getraind. En in 2010 had ik een longontsteking en heb ik me ook af moeten melden. In 2009 deed ik mee op de 1/8ste afstand en werd ik 3e dame overall. En in 2006 deed ik op de kwart afstand mee en werd ik 4e dame overall. Maar op de 1/8 ste afstand en op de kwart wordt er in het zwembad gezwommen en doen er niet echt snelle atleten mee. Ik heb nu 2 keer eerder de Olympische afstand gedaan, dat gaat over 1500 meter zwemmen in buite water, iets meer dan 40 km fietsen en 10 km lopen. Maar daar ligt het niveau een stuk hoger waardoor de kansen op een podium plaats kleiner zijn! Maar dat doel heb ik nu toch niet voor ogen. Dan had ik meer moeten trainen. Ik doe dit vooral als een goede duurtraining en het halen van de finish (binnen de 3 uur!)

Mijn einddtijd was uiteindelijk 3:02:19 Misschien volgend jaar dan!

21:45 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

07-09-11

Triathlon vereneging Triade 5e plaats verenegingscompetitie

Zwemstart Rutbeek triathlon.jpg

Afgelopen zondag was de finale van de verenegingscompetite. Ook Triade, de triathlonvereneging waarvan ik lid bent had zich weer geplaatst. Hoewel ik dit jaar geen enkele wedstrijd mee had gedaan om te kunnen plaatsten voor de finale, kon ik nu toch een steenje bijdrage om goed te kunnen scoren in de finale. Er waren 14 verenegingen uit Nederland geplaatst om deel te mogen nemen aan deze finale. We konden punten verdienen door met diverse afstanden en leeftijdcategorien mee te doen. De Olympische afstand (1500m zemmen, 40 km fietsen, 10 km lopen) telde mee. En de sprint afstand (750 m zwemmen, 20 km fietsen en 5 km lopen) En deze finale wedstrijd werd gehouden in Enschede op het Rutbeek.

Omdat ik zelf weinig had getraind met fietsen en zwemmen, had ik me voor de sprintafstand ingeschreven. Ik had inmiddels tussendoor, na de Hulsbeek triathlon weer een aantal keren met de fietsclub meegetraind. En dat kon ik tijdens het fietsonderdeel toch wel goed merken. Ik reed die 20 kilometer in 37:21 Ook ging het zwemmen heel goed voor mijn doen. 750 m in 15:16 en het looponderdeel ging voor mijn gevoel iets minder omdat ik in het begin erg benauwd was. Ik liep over die 5 km 26:19, het viel me achteraf wel mee met de tijd. Maar in het begin had ik het gevoel niet vooruit te kunnen komen. Toch had ik er nog heel wat ingehaald onderweg.

De dames hadden een eigen startserie. De OD en de sprintafstand startte gezamelijk. Alleen wij hoefden maar 1 ronde te zwemmen. Er deden op beide afstanden zo'n 80 dames mee. En omdat ik begin oktober 40 ga worden, behoorde ik bij de vrouwen 40+. Dat was ook gunstig voor de punten telling. Als ik nog bij de categorie dames senioren had gezeten was ik 15e geworden, en nu in deze categorie zelfs op de 5e plaats!

Er deden veel leden van Triade mee die ook goed hadden gescoord. We zijn dan ook uiteindelijk op de 5e plaats geeindigd! Verleden jaar zaten we ook wel in de finale maar toen moesten we naar het zuiden des lands voor een Run-Bike-Run. Maar toen was eigenlijk niemand heen geweest omdat het zo ver weg was. En dit jaar was het weer in Twente en waren we met z'n 15 leden vertegenwoordigd.

Dit was dan de afsluiter van het triathlon seizoen. Voor mij is het niet veel geweest doordat ik me meer op het lopen had gericht. Maar misschien weer in 2012!

Uitslagen verenegingscompetitie;

13 TTL 1 208
14 GSTV Tritanium 1 204

run rutbeek triathlon.png

13:14 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

21-08-11

Hulsbeek Triathlon

Gisteren heb ik meegedaan met een 1/8ste triathlon op Het Hulsbeek in Oldenzaal. dit was de laatste wedstrijd van de Twentse triathlontour 2011. Dit jaar heb ik alleen meegedaan aan dit slotonderdeel. In 2007 heb ik de tour bij de dames gewonnen. En in 2009 was ik nog 3e dame. Maar omdat ik dit seizoen niet echt heb getraind voor de triathlon en ook weinig zin had om weer 3 avonden op pad te zijn. Heb ik niet meegedaan met de gehele tour.

De twentse triathlon tour bestaat uit 4 verschillende wedstrijden. Maandag 15 augustus was er een tijdrit over 8 kilometer, dinsdag 16 augustus een Aquathlon. Dat is 500 m zwemmen, 3 km rennen en tenslotte 250 m zwemmen, woensdag  17 augustus een Run, Bike,Run. 5 km rennen, 20 km fietsen en tenslotte weer 2.5 km rennen. Dit jaar was er ook een zeer sterk deelnemersveld bij de vrouwen. Ik had denk ik ver achterin had gezeten als ik toch had meegedaan!

En omdat ik dit seizoen nog geen enkele triathlon had gedaan, en toch weer zin had om er weer een te doen. Had ik me hiervoor opgegeven. Afgelopen donderdag zat ik voor de 2e maal op de racefiets. Meer om even mijn nieuwe zadel en trisuit te testen. En de laatste tijd had ik ook niet echt gezwommen. Dus ik had er geen hoge verwachtingen van dat ik een supertijd neer zou zetten. Ik ging er meer heen voor de gezelligheid en de goede organisatie. En omdat ik op 4 september ook nog 1/8 ste triathlon ga doen voor de finale van de verenegingscompetitie. Dis was even een test of ik dat wel zou aankunnen.

Het zwemmen ging wel boven verwachting. ik had wel mijn wetsuit aangetrokken. Dat scheelt voor mij ook al gauw wat tijd. ik zwom over die 500 meter ongeveer 9:30. We moesten met tussenpozen van 30 seconden starten. ik haalde nog een dame in die dus 30 seconden voor mij was gestart. Maar daar had zij al rekening meegehouden dat ze ingehaald zou worden met zwemmen.

Toen ik het water uit kwam moest ik me eerst uit mijn pak wurmen. Al gauw kwam die andere dame ook het water uit. Ik had al wel tegen haar gezegd dat ze me wel met fietsen zou inhalen. En dat deed ze! Zelfs toen ze terug moest om haar helm nog op te zetten. Het fietsen vond plaats op de wielerbaan. We moesten 19 km fietsen, 8 ronden over de wielerbaan. Er zat ook nog een aardige klim in het parcours waar we 8 keer overheen moesten. Ik kon merken dat ik totaal geen fietstraining heb gehad! Ik werd door veel fietsers nog ingehaald. Zelfs door iemand op een mountainbike! Zelf heb ik er nog 3 ingehaald. Over die 19 km deed ik 37:30 min. Een stuk langzamer dan in 2009! Maar goed toen had ik veel meer getraind.

Voor het laatste onderdeel was ik niet bang. We moesten 5 kilometer hardlopen. Het was wel een redelijk zwaar parcours omdat het volledig op bospaden liep. We moesten 4 rondjes lopen. Het was een mooi parcours. Ook daar haalde ik nog wat mensen in. Dus ik was niet bang dat ik als laatste zou eindigen. Mijn eindtijd was 1:15:22 Niet slecht met zo'n voorbereiding. Ik was als 16e dame van de 26 gefinist en ik had nog zeker 8 heren achter mij gelaten. Maar de mensen die ik 2 jaar geleden achter mij had gelaten waren dit jaar veel sneller!

Toch was ik zeer tevreden over mijn eindtijd. Ik zal alleen de komende weken wat meer moeten gaan fietsen. Ik hoop dat het weer een beetje mee werkt! 4 september heb ik de volgende triathlon op het Rutbeek in Enschede.

21:13 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

31-08-10

Een natte triathlon in Almere

Afgelopen zaterdag zijn we een weekend in Almere geweest. Zaterdag was de wedstrijd van de hele triathlon.   Er deed een kennis van mij mee. En we zijn hem gaan aanmoedigen. Zelf zou ik zondag mee doen op de olympische afstand.

Het waren zeer zware omstandigeheden voor de deelnemers. Het weer zat niet echt mee. Dit keer was het niet de hitte, maar de wind en de regen maakten de wedstrijd erg zwaar!
Ze moesten 3800 meter zwemmen met redelijk hoge golfslag, 180 km fietsen met veel wind en regen.
Tenslotte moest er een hele marathon gelopen worden. De snelste man was binnen de 8:30 binnen!
En de laatste kwam binnen in bijna 15 uur! Die kennis van ons deed er 12:45 over. Het viel hem wel zwaar.
Maar wel erg knap zo'n eerste hele triathlon. Ik heb de laatste 2 kilometer met hem meegelopen, hij zat er ook helemaal doorheen. Toch wil hij volgend jaar weer mee gaan doen!

Ik begin er nooit aan! In Didam heb ik bijna een halve triathlon volbracht op 10 km hardlopen na!
Met een longontsteking en ruim 30 graden vond ik het achteraf ook een hele prestatie.
Zondag heb ik in Almere meegedaan met een olympische afstand. Wij moesten pas om 16:00 uur starten.
De weersvoorspellingen waren op dat moment al heel erg slecht. Bij de start was het nog de vraag of we deze triathlon in zijn geheel zouden volbrengen! Het zwem en fietsparcours waren al geweizigd.
Eerst moesten we vanaf het zwemstrand in Almere naar de haven zwemmen, dat was 1500 m aan een stuk.
Maar dat was weer geweizigd naar 3 ronden van 500 m in de haven. En eerst moesten we 4 x 10 km fietsen en dat werden 3 ronden van ongeveer 14 km.

Het zwemmen begon al goed. Ik moest weer heel wat klappen incasseren! Vooral die kerels die trappen en slaan om zich heen als ze van start gaan! Uiteindelijk waren had ik een lekker baantje te pakken en kon ik met een klein groepje zwemmen. Alleen in de eerste ronde ging de rits van mijn wetsuit open!
Toen ging het opeens een stuk zwaarder! Het water liep in mijn pak naar binnen en onderweg kon ik de rits niet meer dicht krijgen! Ook zat er telkens een kerel in de weg te zwemmen! Op het einde kreeg ik nog een flinke armstoot in mijn gezicht. Ik weet ook niet of hij dat met opzet deed maar gewoon lomp zwom! Mijn zwemtijd viel achteraf voor mijn doen wel mee.
Ik deed er 30 minuten over. Normaal met een wetsuit zwem ik zo'n 28 minuten over 1500 m.
Maar gezien de omstandigheden.

Nou, toen ik moest gaan fietsen brak echt de stortbuien los! Ik had het eerste stuk wind mee en fietste zo'n 38 km in het uur. En toen weer terug naar Almere haven! Het stormde, regende heel hard, ik kon niet meer vooruit kijken, ik moest mijn fiets stevig vasthouden. En ik dacht als ze het nu niet afblazen dan stap ik zelf af! Het was geen doen! Ik kwam niet boven de 12 km/u uiteindelijk! Ik had de eerste ronde er bijna opzitten en toen werd ook de wedstrijd gestaakt. Er waren al wel mensen met de 2e ronde bezig, maar ook zij moesten terug komen.

Het Parc Ferme stond ook helemaal onder water. De omkleed tent was ook onder gelopen. Gelukkig stond mijn tas met droge kleren wat hoger. Die waren gelukkig droog gebleven. Nou, dit had ik nooit eerder meegemaakt!
Ik hoopte mijn triathlon seizoen met deze wedstrijd af te sluiten. Maar helaas! Het was toch niet mijn jaar op triathlon gebied.
Hopenlijk volgend jaar beter!

Nu ga ik alleen nog maar hardlopen. En af en toe een beetje zwemmen en fietsen. Het weer speelt ook niet mee om wat te doen.

Ik hoop 12 september mee te kunnen doen aan de Singelloop in Enschede, dat is maar 5 mijl.
17/18 september ga ik samen met mijn loopvriendin ook een ultime uitdaging aan, we gaan samen de Kennedy mars in Haaksbergen wandelen. Dat is 80 km!
Een week later op vrijdag ga ik met mijn werk naar Papendal waar we met een team mee gaan doen aan de zorgmarathon. We lopen dan in estaffette vorm een hele marathon afstand. We hebben een team van 8 lopers. Ik ga 8,4 km lopen en nog een loper.
De rest loopt 4,2 km. Er zitten in ons team redelijk snelle lopers maar ook langzame. Maar als team kun je wel een mooie tijd neer zetten en we hebben een leuke dag uit!

8 oktober ga ik 4 dagen naar Parijs. Op 10 oktober ga ik daar meedoen aan de 20 km van Parijs. We gaan er met de atletiekvereneging naartoe. Genoeg leuke dingen op sportief gebied. Hopenlijk dat mijn conditie nu ook op pijl blijft voor de rest van het jaar!

22:11 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (1) | Tags: voer sleutelwoorden in |  Facebook |

08-07-10

Geen Holten voor mij!

Gisteren ben ik nog benaderd door de Tubantie krant. Ze wilde een stukje schrijven voor de krant die in Haaksbergen uitgebracht wordt. Het artikel zou gaan over dat ik als Haaksbergenaar aan triathlons doet. En ze hebben mij benaderd omdat ik aankomende zaterdag zou gaan deelnemen aan de NK-age Group op de Olympische afstand.

Maar nu gooid helaas mijn gezondheid roet in het eten. In Didam was ik uitgestapt omdat ik last had van hoestbuien. En ik dacht als ik deze week rustig aan zou gaan doen dat ik zaterdag wel in Holten kan starten. Maar helaas, ik ben deze week naar de huisarts geweest. Die had mij doorgestuurd voor een longfoto. Ik ben ook Astma patient, dus bij iedere goeie verkoudheid heb ik het erg benauwd. Op de fote bleek dat ik een lichte longontsteking heb. En krijg ik weer een antibiotica kuur. Ben ik er net 1 1/2 week vanaf na die tekenbeet, moet ik weer aan de volgende beginnen!

Het lijkt me dan niet echt verstandig om zaterdag toch me te gaan doen met de wedstrijd. Het wordt ook wer erg warm. En misschien moet ik toch uiteindelijk uitstappen. Dan is het beter om helemaal niet te starten en straks als ik weer fit ben om na mijn vakantie een wedstrijd mee te pikken. Er zijn gelukkig nog genoeg andere wedstrijden. Maar Holten is wel een prachtige wedstrijd, goed georganiseerd en in ee mooi omgeving. Volgend jaar maar weer. Nu uitzieken.

09:09 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

07-07-10

Triathlon Didam

Het is inmiddels alweer een aantal dagen terug dat ik mee deed aan de Midden afstand triathlon in Didam. Voor mij was het de eerste keer dat ik aan die afstand deelnam. Dus weer een enorme uitdaging om deze tot een goed einde weten te brengen.

We moesten ons zaterdagochten om 9:00 uur bij de inschrijving melden. Er werd al omgeroepen dat er de mogelijkheid bestond om te switschen naar een andere afstand vanwege het warme weer. Ik heb daaraan nog even een moment getwijfeld om naar de kwart afstand te switschen, toch niet gedaan en ik ben gestart op de midden lange afstand. Dat betekend dat er 2000 meter gezwommen moest worden, bijna 80 kilometer gefietst moest worden en tenslotte moest er ruim 20 kilometer gelopen te worden. Het lopen zag ik het meeste tegenop. Zeker in die hitte. Ook had ik last van hoesbuien. Die het lopen alleen maar belemmerde.

Het water was zo'n 23 graden. Heerlijk van temperatuur. We mochten daarom ook geen wetsuit aan. Wat ik wel een groot nadeel vond, ze hadden geen matten van de waterkant naar de fietsen neergelegd. Er bestond daardoor een groot risico om verwondingen aan de voeten op te lopen.

Zwemmen didam

Om 10:00 uur gingen we dan van start. Zo'n 140 atleten deden mee aan deze afstand. Ik kon al meteen bij een groepje zwemmers aansluiten die het zelfde tempo zwommen. Het ging super! Lekker ontspannen gezwommen en geen idee dat het 2000 meter was. Het ging snel voorbij. Na 40 min 46 kwam ik het water uit. Er lagen toen nog zo'n 50 atleten in het water. Snel naar mijn fiets gelopen. Alleen liep ik het verkeerde Parc Ferme in. Ik was even de weg kwijt doordat er inmiddels atleten van de kortere afstanden ook hun fietsen in het Parc Ferme hadden geplaatst. Na even zoeken vond ik dan uiteindelijk mijn fiets. De temperatuur was inmiddels al behoorlijk gestegen. Rustig mijn fietsshirt met Powergels aangedaan en mijn schoenen aangedaan. En toen onderweg voor de bijna 80 kilometer. Er stond ook bijna geen wind. Al gauw werd ik al door de achterliggende atleten ingehaald. Het waren voornamelijk mannen die mij op de fiets voorbij kwamen.

triathlon didam 03-07-2010

We moetsen 4 ronden van bijna 20 km fietsen. Tussendoor kreeg ik wat last van een kriebelhoest en moest ik even rustiger an doen. Maar ik kon voor mijn doen het tempo redelijk hoog houden. In de laatste ronde voelde ik wel dat het zwaarder ging. Ik werd toen ook nog door een aantal dames ingehaald. Na 2uur en 36 minuten bereikte ik weer het Parc Ferme. Ik zag eigenlijk al behoorlijk op tegen het lopen. Het was al zo'n 30 graden geworden inmiddels. Ook moest ik ontzettend nodig naar het toilet. Er stonden geen Dixi's langs het parcours. Snel even de sportkantine ingehold om daar een sanitaire stop te gaan maken. Toen kon ik eindelijk beginnen aan die 4 x 5,2 km. In de eerste ronde had ik eigenlijk meteen al last van mijn maag en mijn ribben door het hoesten. Ik besloot tussen de drankposten rustig te lopen en water over me heen te gieten. Ik werd links en rechts ingehaald door atleten die schijnbaar de warmte beter aankonden dan ik. Sommig waren al aan hun 3e ronde bezig toen ik net halverwege mijn 1e ronde aan het lopen was. Ook zag ik vele wandelen en zelfs maar uitstapte. Ik dacht ook in de eerste ronde al ik stap er nu uit! Toch nog aan de tweede ronde begonnen. Maar ik kreeg zoveel pijntjes die niet wegwilde en het was ook zo bloedheet, dat ik toch na 2 ronden besloot om uit te stappen. Het was mijn 1e halve triathlon en hopenlijk kan ik het volgend jaar weer gaan proberen.

Nu zijn we weer een aantal dagen verder. Inmiddels is die vervelende hoest nog niet weg en heb ik geen meter meer gefietst of gelopen. Wel ben ik met mijn kind van 1 1/2 jaar vandaag wezen poedelen. Dat kun je niet echt zwemmen noemen. Zaterdag staat de Olympische afstand in Holten op het programma en wordt het weer zulk tropisch weer. Hopenlijk kan ik wel van start gaan maar als mijn gezondheid het niet toelaat dan is het erg jammer. Dan maar niet!

In Didam waren er zo'n 37 atleten op de midden lange afstand uitgestapt.

Beste clubgenoot van TV Triade, bij de Heren was Peter van Grootheest in een tijd van 4:09:56. Hij werd daarmee 11e in het totaal klassement. Saskia Bekhuis was de snelste Triade dame in een tijd van 4:58:17

Bij de heren waren het Eddy Lamers met kort daarachter Bert Flier die na het zwemonderdeel al een ruime twee minuten voorsprong hadden op de eerste achtervolgers. Nadat Lamers een lekke band kreeg die hij niet meer gerepareerd kreeg, had Flier vrij spel en kon hij het fietsonderdeel met een indrukwekkend gemiddelde van 41 km/u naar zijn hand zetten. Aansluitend wist hij met veruit de snelste looptijd de eerste halve van Didam naar zijn hand te zetten.
Jan-Roelf Heerssema wist met een solide race de derde plek te bereiken, op bijna een kwartier van de winnaar. Tussen hem en Flier nestelde zich nog Menno Oudeman, die dit seizoen, als master, aan een echte triathlon-revival bezig is. Over drie weken start Oudeman in de Ironman van Züricht.

Bij de dames was het Rina Zijgers die na een snel zwemonderdeel (de vijfde zwemtijd overall), een gedegen fietsonderdeel en een snelle looptijd eerste werd. De tweede dame over de meet was Brigit Landewe, die daarmee de snelste master werd. Grada Boschker maakte het damespodium compleet, maar noteerde tijdens de wedstrijd wel de snelste fietstijd.

Uitslagen Triathlon Didam;

2 Brigit Landewe        4:17:57 D40
3 Grada Boschker        4:19:55
4 May Kerstens          4:20:23
5 Diana Gorter          4:26:00
6 Peggie Wierda         4:49:31
7 Tamara Schijff        4:51:00
8 Carla Gubbels         4:53:17 D40
9 Bernadette Lohmann    4:53:22
10 Andrea Sicking        4:56:06 D40

Bronnen Links; Triathlon Didam

12:35 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

28-06-10

Triathlon Rijssen onder zeer warme omstandigheden!

Triathlon Rijssen, zwemmen

Afgelopen zaterdag heb ik meegedaan aan de kwart triathlon in Rijssen. Het beloofde al zeer warm te worden die dag. Gelukkig mocht de kwart triathlon al om 10:00 uur starten. Het was voor mij de eerste keer dat ik in Rijssen deze afstand deed. Ik heb wel al 2 keer meegedaan om de 1/8ste afstand dus het parcours was voor mij niet onbekend.

Ik was er mooi op tijd. Ik kwam al snel meerdere leden van Triade tegen die zich hadden ingeschreven op de kwart afstand. Tussendoor hebben we weer even bijgepraat. Zo vaak komen we elkaar ook niet tegen. Alleen als er wedstrijden zijn. Ik train namelijk heel weinig met de vereneging mee.

Ondanks alle blessure leed van de afgelopen tijd voelde ik me fit. Ik ben alleen nog niet in topvorm. Want naast mijn rug/hamstringblessure was ik tussendoor ook nog door een teek gebeten. En die had me besmet met Lymeziekte. Ik had daar een antibiotica kuur voor gehad waarvan ik afgelopen donderdag de laatste van had ingenomen. Dat is ook niet echt bevordelijk voor mijn algehele conditie. Maar ik durfde het wel aan om mee te doen met deze wedstrijd.

Triathlon Rijssen,Parc ferme

De laatste tijd heb ik heel weinig gezwommen. Dus ik verwachtte al geen supertijd met zwemmen. We moesten 1000 meter zwemmen. In mijn baan was ik als laatste het water uit. Ik deed er 20 minuten over. Dat had ik wel verwacht. Dus ik was mooi tevreden. Wel had ik de laatste tijd weer veel op de racefiets gezeten. Het fietsen ging super. 1:12:00 op 40 km. Het was ook heerlijk om te fietsen want het werd steeds warmer en er was haast geen wind.

Met lopen had ik voorgenomen om rustig aan te doen. Normaal loop ik met een triathlon een 10 km rond de 50 minuten. Maar door die recente blessure moet ik toch nog oppassen dat ik mijn hamstring weer overbelast. We moesten 4 ronden van 2.5 km lopen. In de hitte! Ook moesten we 4 keer de Rijsserberg op lopen. Dat was wel pittig. Maar het ging gelukkig zonder problemen en ik kon ook nog een vrouw inhalen die op 4e positie liep. Ook haalde ik nog wat mannen in met lopen. Uiteindelijk werd ik 40 ste van de 50 deelnemers. Helaas deden er maar 5 dames mee en werd ik 4e en in mijn categorie 2e. Mijn doel was om ieder geval weer mee te kunnen doen en de eindstreep te halen. Dit was ook weer een test voor volgende week zaterdag. Dan hoop ik de Midden afstand te gaan doen in Didam. Het zwemmen en het fietsen zijn geen probleem. Maar daar moet ik 20 km gaan lopen. Dus ik kan altijd zien of ik dat ga doen. Anders stop ik na 10 km. Ik ga er vanuit dat ik de finish ga halen.

Triathlon Rijssen,Carina lopen.j2

Lachend over de finish! Ik heb het weer gehaald.

Uitslagen dames:
1. Brigit Landewe – Boekelo – 2:03:28
2. Jony Heerink – Enschede – 2:09:34
3. Emelie Papenburg – Leusden – 2:25:26
4. Carina Slingerland - Haaksbergen - 2:26:51                                                    5. Margo Maasman - Apeldoorn - 2:33:01

13:14 Gepost door C.Slingerland in Triathlon | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |