30-05-11

Nog 2 weken...

Inmiddels ben ik al weer een week terug van een heerlijke vakantie op Lanzarote. We zijn zaterdag 21 mei weer thuis gekomen. Het was een mooie vakantie. Ik ben daar ooit in 1995 geweest toen mijn jongere zus stage liep op Club La Santa. Dat is een resort wat gericht is op sporters, als je komt om te sporten op Lanzarote dan moet je daar heen gaan! Maar deze keer was ik met mijn vriend, dochter en schoonouders. En zaten we in Costa te quise. Een mooie toeristische plaats op Lanzarote. We zaten in een mooi hotel dichtbij de builevard en de stranden. Het hotel was zeer kind vriendelijk dus genoeg te doen voor ons allemaal.

En natuurlijk heb ik daar nog hard gelopen.Ik moet natuurlijk wel in vorm zijn voor de ROPA run. Ze hadden daar allerlei wandel routes die met kleur aangegeven waren. Maar deze waren ook geschikt om op hard te lopen. Om de dag heb ik daar gelopen. Onderweg kwam ik heel wat wandelaqars en hardlopers tegen. Vooral langs de boulevard was het daar druk.

De wandel/hardlooproutes van Costa te Quise.

En we hebben natuurlijk genoten van de mooie omgeving en het lekkere klimaat. Het eiland is vulkanisch, dus niet echt groen. Wel ontzettend veel kaktussen en palmbomen. Ook het hotel was goed, het eten was heerlijk. We konden de gehele dag eten en drinken krijgen. We hadden all inclusief geboekt dus we konden alles zo krijgen. Als ik niet tussendoor had hardgelopen en gezwommen dan was ik denk ik wel veel aangekomen!

Vorige week zaterdag nacht zijn we dan weer thuis gekomen. Die dag was ook de 2e proefestafette van de ROPA run. Het team was zaterdagmiddag om 18:00 uur begonnen met de eerste helft. Ze hadden eerst tot 23:00 uur gelopen en daarna tot 4:00 uur 's morgens rust. Omdat ik pas om 24:30 thuis was gekomenben ik nog heel even naar bed gegaan en ben ik om 3:00 uur naar het team gegaan. En om 4:00 uur mocht ik als 1e van start gaan. Het viel nog mee ondanks de weinige slaap die ik had gehad.

Over 2 weken is het zover! Dan gaan we van start met de ROPA run. Aankomend weekend loop ik nog de halve marathon in Renesse en dan ben ik er denk ik wel klaar voor! Inmiddels hebben we nu ook onze teamkleding gekregen. De dames in het rose en de heren in het blauw.

11:13 Gepost door C.Slingerland in hardlopen | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Mooie vakantie gehad zo te lezen ,ik geniet een beetje mee hihi ,alvast veel succes in het w'end met je 1/2 m en hopelijk komen we mekaar tegen ergen tussen Parijs en R'dam grtjes K